در 8 ژانویه، ITZY بازگشت مورد انتظار خود را با انتشار دومین فول آلبوم خود "BORN TO BE" به همراه موزیک ویدیوی "UNTOUCHABLE" ثابت کرد! 

"UNTOUCHABLE" به عنوان یک آهنگ رقص پاپ توصیف می شود که دارای آهنگ های قوی گیتار است

یجی در رابطه با معنای خاص آهنگ گفت: "این بدان معنی است که هیچ کس نمی تواند ما را متوقف کند."

یونا نیز نظرات خود را در مورد این آهنگ به اشتراک گذاشت و گفت: "من از همان لحظه ای که برای اولین بار آن را شنیدم، "Untouchable" را دوست داشتم. فکر می‌کنم خودم با اشعار آن آرامش پیدا کردم، و به همین دلیل است که هیجان‌زده هستم. این آهنگی است که با تصویر ITZY مطمئناً مطابقت دارد.»

و درست به گفته‌های یونا، "UNTOUCHABLE" بلافاصله به محض انتشار تبدیل به یک موضوع داغ در میان جوامع آنلاین کره جنوبی شد. اکثراً نظرات مثبتی را به همراه داشت و کی‌نتیزن ها نظرات خودشون رو اینجوری بیان کردن:

بهترین در میان آهنگ های اخیر ایتزی

اینه من واقعا این آهنگ را دوست دارم.

لطفا آهنگ MR. Vampire رو اجرا کنید.

من آهنگشو خیلی دوست دارم.. همه خیلی خوشگلن و با دیدن ریوجین نفس نفس زدم.

فکر می کنم بهتر است هنگام تماشای اجرا به آن گوش دهید.

آهنگ خیلی خوبیه ㅠㅠ

آهنگ زیاد هست!!!!

وای، خوبه ، از انتظارات من فراتر رفت ㅋㅋㅋ

آنها آهنگ واقعاً خوبی را انتخاب کردند، اما شخصاً فکر می کنم با ووکال لیا بهتر بود.

آهنگ های انفرادی اعضا هم واقعا خوب هستند.

مدل مو و آرایش همه خیلی خوبه من تعجب می کنم که چگونه آهنگ با صدای لیا به صدا در می آید.

راستش بهتر از چیزیه که انتظار داشتم ㅋㅋㅋ آهنگ طراوت بخشه و ترکیب چهار نفر عالیه.

آهنگ آقای خون آشام (MR. Vampire 🦇) هنوز مورد علاقه من است.

در همین حال JYP اعلام کرد لیا نمی تواند در ضبط و تبلیغات "BORN TO BE" شرکت کند زیرا به دلیل مشکلات سلامتی همچنان در وقفه است.