لیا از ITZY در ماه های اخیر با گروه کی پاپ دیده نشده است. طرفداران تعجب می کنند که او کجا بوده است و چه اتفاقی برای خواننده اصلی افتاده است.

لیا، یکی از خوانندگان اصلی ITZY، همانطور که توسط JYP Entertainment اعلام شد، در سپتامبر 2023 به دلیل تنش و اضطراب شدید مربوط به برنامه خود، استراحت کرد.

لیا بخشی از فعالیت‌های ITZY در سال 2024 نخواهد بود، زیرا او همچنان به کار بر روی سلامتی خود ادامه می‌دهد. در سپتامبر 2023، JYP Entertainment اعلام کرد که لیا برای مدیریت سلامت خود وقفه خواهد داشت. JYPE در سایت طرفداران ITZY اعلام کرد:

"ما می خواهیم در مورد وضعیت سلامت و فعالیت های آتی لیا عضو ITZY به روز رسانی ارائه کنیم. لیا در حال حاضر تنش و اضطراب شدید مربوط به برنامه خود را تجربه می کند. او تحت مشاوره و معاینه پزشکی قرار گرفته است و متخصصان مراقبت های بهداشتی به او توصیه کرده اند که او نیاز به استراحت و درمان دارد.

با در نظر گرفتن سلامت این هنرمند به عنوان اولویت اصلی، ما به همراه سایر اعضا به دقت بررسی کرده و تصمیم گرفته‌ایم که لیا فعلاً در برنامه‌های آینده شرکت نکند.» او یک استراحت خواهد کرد و تنها روی درمان خود تمرکز خواهد کرد. تصمیم گیری در مورد اینکه لیا چه زمانی فعالیت های خود را از سر خواهد گرفت، پس از گفتگوهای کامل بین خود لیا و سایر اعضای ITZY اتخاذ خواهد شد.

لیا در آن زمان در یادداشت دست‌نویسی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، اضافه کرد: «میدزی نگران من است حتی اگر کمی مریض شوم، بنابراین نگران بودم میدزی پس از شنیدن این خبر ناراحت و دلشکسته شود. اما در همان زمان، من توانستم شجاعت پیدا کنم زیرا می دانستم که میدزی من را درک می کند و منتظر من خواهد بود زیرا آنها بهتر از هر کس دیگری به من اعتماد دارند و به من به آنها اعتماد دارم و با همان رویا با هم دویدیم ... واقعاً به نظر می رسد که ما بارها و بارها از طریق چیزهای زیادی گذر کرده ایم و البته پر از خاطرات و لحظات شادی است که با هم داشتیم. زمان بسیار گرانبهایی بود، اما متوجه شدم که دارم مسیر خودم را گم می‌کنم... فکر می‌کنم اکنون باید کمی وقت بگذارم تا ابتدا خودم را دوست داشته باشم

همانطور که همیشه می گویم، صمیمانه امیدوارم که میدزی ما خوشحال باشد. من با سلامتی برمی گردم تا بتوانم به میدزی برای انتظار و نگرانیم جبران کنم.»

لیا به ITZY بازخواهد گشت، اگرچه جدول زمانی مشخص نیست.

اگرچه وقفه لیا به این معنی است که او بخشی از آلبوم، تبلیغات و تور 2024 نیست، به نظر می رسد که او در زمان مناسب باز خواهد گشت. وقتی این خبر اعلام شد، فن ها رفتند تا افکار خود را به اشتراک بگذارند و برای لیا آرزوی سلامتی کنند.