آپدیت اینستاگرام ایتزی با یجی:
"از زمان دبیومون زیاد از خودمون پرسیدیم که 'وقتی چهار یا پنج ساله شدیم قراره چطور باشیم' و خودِ آینده‌مون رو تصور کردیم، اما زمان مثل برق و باد گذشت و به این زودی چهارمین سالگردمون رسید. اوایل فکر میکردم چهار سال زمان زیادی میشه، اما حالا میبینم واقعا اینطور نیست. الان فقط یه عالمه خاطره به یادموندنی و فراموش نشدنی تو ذهنم دارم. وقتی به گذشته نگاه میکنم، میبینم کارهای زیادی انجام دادیم، اما هنوز هم کارهایی هست که دلمون میخواد انجام بدیم و بنظر میرسه هنوز نتونستیم تمام وجهه‌های متفاوت خودمون رو بهتون نشون بدیم. فکر کنم در آینده این کار رو انجام بدیم. به لطف شما تونستم خوب رشد کنم. از تمام استف‌هامون و جی‌وای‌پی فمیلی که همیشه برای ایتزی کلی زحمت میکشن ممنونم. میخوام از صمیم قلب ازتون بخاطر زحماتی که کشیدین و کارها رو برامون لذت‌بخش کردین تشکر کنم.
و به لطف میدزی‌هامون که همیشه کنارمون بودن، گروهی به اسم ایتزی تونست وجود داشته باشه. دلم میخواد همیشه با میدزی که مدت زیادی کنارمون بودن باشم. عشقی که میدزی‌ها بهمون میدن خیلی خیلی بزرگه، برای همین نمیدونم بتونم جبرانش کنم یا نه، اما فکر کنم میتونم با اطمینان بگم که در آینده تصویر و وجهه خوبی از خودمون نشون میدیم. میخوام بگم که همیشه از میدزی‌ها که بهمون باور داشتن و همراهی‌مون کردن ممنونم و ازتون میخوام به حمایت کردن‌مون ادامه بدید! همینطور، میخوام بدونین که هرجا میدزی باشه، ایتزی هم اونجاست!
تک تک شما باارزشید. به لطف اعضای ارزشمند ایتزی بود که تونستم کارم رو خوب انجام بدم و همیشه قدردانشونم. ممنون که همیشه کنارم بودین. بخاطر شماست که خوشحال‌ترم."